مرکز پخش فرش شاه نشین کاشان

ایران مهد فرهنگ و آیین های اصیل است و فرشهای اصیل و خاص ایرانی در تمام دنیا شناخته شده هستند. یکی از فرش های اصیل که از ایام قدیم طرفداران زیادی داشته و کیفیت فوق العاده ای دارد فرش شاه نشین کاشان است.

ین فرش دارای طرح و نقشی ظریف و نقشه ای ریز و پر کار است و قالبا در قسمت بالای خانه یا به اصطلاح شاه نشین خانه استفاده می شود. این مجموعه مرکز تولید و پخس فرش های زیبا و ماندگار شاه نشین کاشان است و کارهای خود را با تنوع بالا و قیمت مناسب به شهرها و کشورهای مختلف ارسال می کند.مرکز پخش فرش شاه نشین کاشان

مشخصات فرش شاه نشین کاشان

مشخصات فرش شاه نشین کاشان تراکم گره یکی از مشخصات فیزیکی بسیار مهم هرفرش است، که هنگام خرید فرش توسط مشتری نیز عامل تعیین کننده می­باشد. تراکم گره فرش عبارت است از تعداد گره یک فرش در واحد سطح، نکته مهمی که باید در اینجا به آن اشاره کرد، ارتباط بین تراکم گره فرش و سایر تراکم ­هایی است که در مورد یک فرش ماشینی، رایج بوده و در صنعت و یا بازار خرید و فروش آن به کار می­رود.

بدیهی است برای داشتن تراکم گره بالاتر در فرش، نیاز به تراکم پودی بالاتری خواهد بود. هر چه تراکم پودی فرش بیشتر باشد، فرش اصطلاحاً “سفت تر” خواهد شد و مشکل جمع شدن، تا خوردن و چروک شدن فرش وجود نخواهد داشت. در فرش­های ماشینی که تراکم پودی پایینی دارند فرش هنگام استفاده به راحتی چروک شده یا موقع شستشو تغییر ابعادی داده و حتی آبرفتگی­های بالاتر در آن به وجود می­آید. بنابراین، می­توان گفت تراکم پودی نقش بسیار تعیین کننده­ای در ثبات ابعادی فرش هنگام استفاده و شستشو دارد.

در کشور­هایی مانند ایران که فرش صرفاً یک کالای تزئینی و دکوری نبوده، به عنوان کالایی بادوام با انتظار طول عمر بالای ۱۰ سال می باشد، فرش­های با تراکم پودی بالاتر به فرش­های کم تراکم ترجیح داده می­شوند.

فرش شاه نشین کاشان با مقاومت و عمر بالا یکی از بهترین مدل های فرش شمرده می شود که تراکم بالایی داشته و تمامی نکات گفته شده در آن به خوبی رعایت شده و در طرح و نقش پر کار و فوق العاده است. توزیع فرش کاشان از این مجموعه معتبر به سراسر کشور صورت می گیرد و شما می توانید در هر جا که هستید این فرش های اصیل و با کیفیت را دریافت نمایید.

عرضه فرش شاه نشین کاشان

عرضه فرش شاه نشین کاشان فروش فرش شاه نشین کاشان به صورت مستقیم از طریق سایت حاضر باعث شکسته شدن قیمت ها و کوتاه شدن ددست دلالان از بازار فرش شده است. اگر می خواهید فرش های تراکم بالا و مرغوب را به صورت مستقیم خریداری نمایید کارهای ما را دنبال کنید و از تنوع بالای محصولات لذت ببرید هر طرح و نقشی را خواسته باشید مطابق با رنگ دکوراسیون منزلتان می توانید در این مجموعه پیدا کرده و با قیمت هایی باور نکردنی خریداری نمایید.

88

  1. سلام
    فرش شاه نیشین کاشان خیلی با ظرافت وخوش نقشه برازنده خانه های شما واقعا باکیفیت و عالی

  2. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب مانا باشید

  3. چقدر مایه افتخار هست که روز به روز بیشتر شاهد انواع فرش در داخل کشور باشیم ،دست همه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این محصول درد نکند که با تولید محصول داخلی قدم بزرگی در راه خودکفایی و استقلال کشور بر میدارن و امیدوارم همیشه در زمینه کسب و کارشان موفق باشند و بدرخشند

  4. اگر بخوایم طرحی از خودمون به شما بدیم و طراح خودم بیاد کارگاه شما باید چکاری انجام بشه

  5. سلام روزتون بخیر من واقعا از خریدم راضیم مرسی از کیفیت خوبتون خدا به کارتون برکت بده.فرش های درجه یک و عالی

  6. سلام. وقتتون بخیر. فرش های کاشان خیلی معروفه. خیلی زیبا و با کیفیته. خیلی خوبه که مجموعه هایی مثل شما هستن که خرید این نوع فرش ها. و راحت تر میکنند. خسته نباشید

  7. سلام و عرض ادب. وقت بخیر. من برای دیدن طرح های فرش دستباف باید چیکار کنم؟ چطور باهاتون تماس بگیرم؟

  8. سلام وقت بخیر.فرش شاه نشین کاشان رو توی سایت دیدم چطوری میشه سفارش داد به شهرستان ها هم ارسال می کنید ممنون.

  9. سلام وقت بخیر خدمت ادمین عزیز سایت
    ممنون از سایت عالی و بی نظیرتون
    کیفیت محصولتون واقعا بی نظیره
    قیمت سایت شما بسیار مناسب تراز بقیه جا ها است سپاسگذارم و ارزوی موفقیت بیش از این برای مجموعه شما رو دارم.
    فقط زمان ارسالی تون خیلی طول کشید.

  10. سلام و عرض ادب و خسته نباشید به سایت خوبتون یک سوالی داشتم میخواستم ببینم که میگن یک فرش به عنوان مثال 1200 شانه هست یعنی چی؟

  11. ارسال محصولات این مجموعه بسیار سریع میباشد ، فرش در عرض چند روز تحویل داده می شود. مشاورین این مجموعه افراد رو به بهترین نحو راهنمایی میکنند که چه رنگ یا سبک فرشی برای فضای شما مناسب است. همچنین پاسخگوی سوالات مرتبط با محصول و قیمت نیز میباشند . من از خرید خودم کمال رضایت رو دارم و به دیگران هم توصیه میکنم

  12. تنوع طرح و رنگ فرش شاه‌نشین کاشان چشم‌نواز و شگفت‌انگیزه. با تشکر

  13. ما از فرش ماشینی شاه نشین کاشان خریداری نمودیم، بسیار با کیفیت بوده و زیبا بوده هر کس که می‌بینید شیفته طرح و رنگ و بافت آن می‌گردد.

  14. سلام و خدا قوت فرش شاه نشین کاشان واقعا زیبا و چشم نواز هستند این فرشا حقیقتا برازنده خانه و خانواده های ایرانی میباشند از بهترین الیاف ها بافته شده و ثبات رنگ و جنس عالی دارند.

  15. سلام وقت بخیر ببخشید قیمت فرش شاه نشین رو میفرمایین؟نوع فروش تون به چه صورت هست آیا به صورت تکی هم ارسال دارین؟ چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

  16. سلام خسته نباشید
    فرش ماشینی شاه نشین 700شانه میخواستم ولی طرحهای کمی داخل سایت دیدم میشه تصاویر بیشتری بفرستید واسم؟

  17. با سلام و خداقوت
    فرش های ایرانی از طرح های اصیل و قدیمی همیشه فرهنگ و تمدن کشورمان را به همه جهان معرفی کرده است.

  18. سلام
    این فرش ها دارای طرح و نقشی ظریف و نقشه ای ریز و پر کار است.
    که فرش های زیبا و ماندگار و تنوع بسیار بالای دارد.
    خواهرم برای جهیزیه خودش از این سایت فرش هاش و سفارش دادند
    و از همه مهمتر سفارش رو سر وقت تحویل دادن‌.
    به اطرافیان خود هم پیشنهاد دادند
    ممنون از سایت خوبتون.

  19. برای عرضه این نوع فرش ها از روش مستقیم استفاده می کنید یا غیر مستقیم؟

  20. در زمان پخش توزیع کنندگان لیست قیمت رو در اختیارمون قرار میدند؟

  21. چنانچه قصد خرید فرش فانتزی را دارید و یا می‌خواهید از قیمت آن با خبر شوید می‌توانید جدیدترین مدل‌های فرش فانتزی  را در کلکسیون این وب سایت متناسب با دکوراسیون خود را انتخاب کنید

  22. علیرغم آنچه در مورد هنر بافندگان ایرانی ذکر شد لازم است بدانید که بافت فرش در بعضی از شهرهای ایران با دقت و هنرنمایی بیشتری انجام می‌شود که این امر موجب مشهوریت فرش در این استان‌ها شده است. در این بین قالی دستباف کاشان جزو قالی‌های بسیار محبوب و پرطرفدار در سطح ایران و جهان است که در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متعدد و متنوعی به فروش می‌رسد

  23. سلام. وقت بخیر.
    هر چه تراکم پودی فرش بیشتر باشد، فرش اصطلاحاً “سفت تر” خواهد شد و مشکل جمع شدن، تا خوردن و چروک شدن فرش وجود نخواهد داشت. در فرش­های ماشینی که تراکم پودی پایینی دارند فرش هنگام استفاده به راحتی چروک شده یا موقع شستشو تغییر ابعادی داده و حتی آبرفتگی­های بالاتر در آن به وجود می­آید.
    خرید از این سایت این اطمینان را به شما میدهد که خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد.

  24. سلام
    فرش شاه نشین کاشان یکی از بهترین و با کیفیت ترین و زیبا ترین فرش هاست واقعا زیباست حتما سفارش میدم

  25. سلام در مشهد هم مرکز پخش فرش شاه نشین کاشان دارید یا یباید از طریق این سایت سفارش بدیم؟

  26. من این فرش رو خریدم خیلی دوسش دارم این فرش ضخامت و بافت فوق العاده ای داره واقعا عالیه هر چقدر از زیبایی و جنس فوق‌العاده این فرش بگم کم گفتم به بقیه پیشنهاد میکنم این فرش خریداری کنند هم با کیفیت است و هم زیبا

  27. سلام وقت بخیر
    این سایت فرش های با کیفیتی را تولید می کند. من از این سایت، فرش خریداری کردم. از جنس و همچنین کیفیت این فرش بسیار راضی هستم. این فرش به دلیل قیمت مناسبی که دارد، از استقبال بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد.

  28. باکیفیت و نرمه و برای پذیرایی مناسب است. با توجه به قیمت از خریدم راضی بودم.

  29. فرش شاه نشین یکی از بهترین انتخاب ها برای ایرانی هاست ، به دلیل استقبال زیاد مردم این کشور به فرش های پر تراکم ، فرش های شاه نشین طرفداران و فروش زیادی دارند. بنده یکی از خریداران این مجموعه هستم

  30. سلام وقت بخیر فرش کاشان یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین فرشته‌ای ایرانی می باشد که مشتریان زیادی از کشورهای خارجی دارد

  31. سلام وقت بخیر فرش کاشان یکی از پر فروش ترین فرش ایران می باشد که تاجران این فرش را به کشور های دیگر صادر می کنند

  32. سلام وقت بخیر

    مطالب سایت رو مطالعه کردم اطلاعات خوبی راجب فرش شاه نشین کاشان بدست آوردم تصمیم گرفتم این محصول رو سفارش بدم.

  33. سلام

    فرش های با کیفیت و خوش طرحی تولید می کنید،خدا قوت

  34. آیا فرش های تولیدی مجموعه شما دارای طرح و نقشی ظریف و نقشه ای ریز و پر کار است؟ چه ضمانتی برای این مورد دارید؟ قیمت چنده؟ طرح ها و نقشه های جدید رو کجا میتونم ببینم؟

  35. تراکم گره فرش های شرکت شما چگونه است؟ این تراکم گره چه اثری بر قیمت فرش دارد؟ لطفا در این مورد بیشتر توضیح دهید.من قصد خرید از شرکت شما رو دارم.

  36. فرش شاه نشین کاشان رو از این شرکن بخرید.خرید قبلی که ازای شرکت داشتم بسیار راضی بودم. محصول کیفیت خوبی داشت.قیمت هم برای من مناسب بود.در سفارش بعدی مقدار بیشتری میخواهم خرید کنم.

  37. آیا فرش های شرکت شما مشکل جمع شدن، تا خوردن و چروک شدن رو دارن؟ شرکت تونسته محصولی تولید کنه تا این مشکل رو نداشته باشه؟ برا چروک نشد فرش چه اقدامی پیشنهاد میشه؟

  38. طول عمر فرش های شرکت شما حداکثر تا چند سال هست؟ قیمت چنده؟ صادرات فرش به چه کشورهایی دارید؟ فرش 1200 شانه برای فروش دارید؟ قیمتش چنده؟

  39. فرش شاه نشین کاشان با مقاومت و عمر بالا یکی از بهترین مدل های فرش شمرده می شود که تراکم بالایی داشته و تمامی نکات گفته شده در آن به خوبی رعایت شده و در طرح و نقش پر کار و فوق العاده است.

  40. سلام وقت بخیر
    ظاهری بسیار زیبا و دلربایی داره فرش شاه نشین کاشان امکانش هست جفتی از این فرشها بصورت اینترنی خرید کنم ؟

  41. با عرض سلام فرشهای این سایت بسیار زیبا هستند و طرح های مختلفی دارند تصمیم گرفتم از این سایت فرش سفارش بدم

  42. سلام وقت بخیر، محصول فرش شاه نشین کاشان با رنگها و طرحهای متنوع برای انواع دکوراسیون وانواع سلیقه ها انتخاب خوبی است .

  43. سلام روز خوش.
    فرش شاه نشین کاشان با مقاومت و عمر بالا یکی از بهترین مدل های فرش شمرده می شود که تراکم بالایی داشته و تمامی نکات گفته شده در آن به خوبی رعایت شده و در طرح و نقش پر کار و فوق العاده است.

  44. با سلام و وقت بخیر من از این سایت فرش شاه نشین کاشان رو خریداری کردم کیفیت و قیمت بسیار مناسبی دارد و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به شما هم توصیه میکنم این فرش رو خریداری کنید تا کیفیت طرح و زیبایی رو با هم تجربه کنید

  45. والا یه بار ما سفارش دادیم به صورت اینترنتی که متاسفانه موقع حمل درستم بسته بندی نکرده بودند نزدیک بود به فرش اسیب بزنه

  46. این فرش ها پس از تولید در تمامی مناطق ایران توزیع نی شوند و شما می توانید در هر منطقه ای که زندگی می کنید آن را خریداری کنید .

  47. با سلام و وقت بخیر. ما از همین نوع فرش، یعنی فرش شاه نشین خریدیم. موقع شستشو هیچ تغییری درش رخ نمیده. به شما عزیزان توصیه می کنم که حتماً از این محصول استفاده کنید. با تشکر از مجموعه فرشستون

  48. سلام من از این سایت فرش خریدم سفارشم خیلی زود به دستم رسید از خریدم بسیار راضی هستم

  49. سلام روز بخیر
    در این مجموعه با نمونه های زیاد فرش شاه نشین کاشان آشنا شدم. به نظرم طرح عالی و ظرافت و جذابیت این نمونه فرش با سایر مدل های فرش قابل مقایسه نیست و علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بالای آن سبب می شود که خریداران خاص خود را داشته باشد. سپاس از ارائه و عرضه این طرح و مدل فرش لوکس

  50. فرش شاه نشین کاشان به نظر من یکی از بهترین طرح های فرش ایرانی می باشد. به نظر من به هر سبک دکوراسیون منزلی هماهنگی داره. مادرم از سایتتون خریده بود و منم خوشم اومد و سفارش دادم. هم من و هم مادر هر دو واقعا راضی هستیم. بعد دو سال هنوز مثل روز اولشه. اینم بگم ارسالتون هم خیلی سریع و به موقع ست.

  51. سلام وقت بخیر
    از سایت شما دیدن کردم
    عجب فرشهای شاه نشین قشنگی
    چه طرحی خوشگلی چقدر دلنشین
    و با کیفت هستن
    پیشنهاد میکنم خریداری کنید

  52. باسلام خسته نباشی. فرش شاه نشین کاشان ازبهترین وباکیفیت ترین فرشهای کاشان میبا‌شد. زیرااین فرش ازتراکم گره بالایی برخوردارمیباشدوآن هم بعلت تراکم پودی فرش میباشد. واین مزیت باعث ثبات ابعاد فرش بعدازشستن آن میشودپس برای خریدفرش باکیفیت عالی حتماباین سایت مراجعه فرماییدباتشکرازتمامی تولیدکنندگان زحمت کش

  53. سلام .. خدا قوت … عرضه فرش خشک باعث می شود تا قیمت ها متعادل شده و ماندگاری آن بیشتر شود همینطور پر واضح است که تولید ارگانیک محصولات با توجه به فواید زیست محیطی و عدم استفاده از سموم می تواند در حفظ بافت اصلی و خواص اصلی مرتبط با محصول تاثیر بسزایی داشته باشد. زندگی ماشینی امروز مستلزم تسهیل تصمیم گیری مشتری برای انتخاب در شرایط مختلف است. با سپاس از شما

  54. یکی از دوستانم شما رو معرفی کردند می خواستم سفارشم رو ثبت کنم اگر امکان داره در این خصوص راهنماییم کنید ممنون میشم

  55. سلام خسته نباشید
    آیا شما این مدل فرش ها را به سایر کشورهای دیگر از جمله کویت صادر می کنید؟ نحوه ارسال بار و تحویل آن به مشتریان به چه شکلی انجام می گیرد؟

  56. سلام.وقت بخیر مجموعه فرش شاه نشین کاشان شاهکار هنری فرش ایرانی ست باتراکم بالا وتاروپودر بی نظیر..فرش کاشان قدمت دیرینه در فرش ایرانی دارد وازدیرباز همگی آن را میشناسیم باخزید ازمجموعه شاه نشین تفاوت رااحساس کنید

  57. سلام خسته نباشید. از بهترین فرش ها فرش کاشان است که قیمت باورنکردنی را شامل شده اند.

  58. سلام خسته نباشید بنده برای خانه خودم از این سایت فرش تهیه کردم نسبت به جاهای دیگ قیمت خوبی دارد و جنس خوبی دارد متشکرم از خدمات شما.

  59. اگر به تعداد کم بخوام چطوی باید سفارش بدم لطفا در مورد نحوه ثبت سفارش توضیح بدید چون من هیچ اطلاعاتی درباره خرید آنلاین ندارم

  60. فرش هایی که در کاشان تولید میشن و به فروش میرسند خیلی باکیفیت هستند خریدش رو برای همه پیشنهاد میکنم

  61. کیفیت فرش شاه نشین کاشان شما خوب است . دفتر مرکزی شما کجاست ؟ امکان جلسه حضوری است یا کارهای فروش شما غیر حضوری است ؟ ممنون از سایت شما .

  62. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان
    فرش دستباف فیروزه ای طرح گل این سایت را خرید کرده و کاملا راضی هستم به امید فروش بالای این محصولات در سراسر کشور موفق و موید باشید.

  63. سلام، خسته نباشید
    در زمینه صادرات فرش چطور میتونم از مشاورین شما کمک بگیرم؟

  64. سلام.سایت شما عالی است. از شما فرش شاه نشین کاشان خریدم. از نظر زیبایی و جلوه ی خوبی که به منزلم داد واقعا راضی ام. توصیه می کنم به عزیزانی که قصد خرید فرش دارند با خیال راحت از این سایت سفارش دهند.

  65. مگه میشه فرش دستبافت کاشان را نخرید. یکی از زیباترین فرشهای ایرانی میباشد. من خودم به شخصه خیلی دوست دارم برای جهازم بخرم.

  66. من این محصول رو برای جلوی کاناپه گرفتم. خیلی زیبا و کاربردی هست
    تنوع سایز
    قیمت مناسب
    نرم
    با کیفیت
    زیبا
    پرز نمیده
    زيبا و شيك
    ارسال به موقع
    به شما هم توصیه میکنم از این محصول خریداری کنید

  67. سلام
    وقت بخیر
    فرش شاه نشین کاشان تصاویری که ازشون گذاشتید خیلی جالب هستند خواستم بپرسم برای اینکه تنوع طرح و رنگهاتونو ببینیم چجوری بیاد ارتباط برقرار کنیم؟
    ممنونم

  68. سلام وقتتون بخیر
    مدل های فرش شاه نشینتون عالی هستند سفارشم روچطور ثبت کنم ؟ ارسالتون به چه صورت هستش به تمامی شهر ها ارسال دارید ؟ ما تعداد زیادی ازتون میخواهیم خرید کنیم چون علاوه بر خودم خواهرام و مادرم و همچنین خواهر شوهر و مادر شوهرم از مدل ها خوششون اومده و میخوان سفارش بدن همه باهم سفارش بدیم هزینه ارسال رایگان میشه ؟

  69. سلام وقت بخیر من در عرصه انواع فرش ماشینی فعالیت میکنم
    فرش شاه نشین از جمله فرش های سبک کلاسیک هست که عمدتا در این سبک و طرح فرش ترنج و لچک وجود داره و این فرش ها برای منازل سبک مدرن به دلیل داشتن لچک و ترنج اصلا انتخاب خوبی نیستند و فرش خشتی ترنج دار هم از جدید ترین نمونه های فرش شاه نشین هست

  70. زیبایی دلنشین این طرح آدم را به یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازد. این هنر نشان دهنده ذوق و سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد.

  71. سلام وقت بخیر
    تراکم گره یکی از مشخصات فیزیکی بسیار مهم هرفرش است، که هنگام خرید فرش توسط مشتری نیز عامل تعیین کننده می­باشد. تراکم گره فرش عبارت است از تعداد گره یک فرش در واحد سطح، نکته مهمی که باید در اینجا به آن اشاره کرد، ارتباط بین تراکم گره فرش و سایر تراکم ­هایی است که در مورد یک فرش ماشینی، رایج بوده و در صنعت و یا بازار خرید و فروش آن به کار می­رود.

  72. سلام خسته نباشید
    تراکم گره یکی از مشخصات فیزیکی بسیار مهم هرفرش است، که هنگام خرید فرش توسط مشتری نیز عامل تعیین کننده می­باشد. تراکم گره فرش عبارت است از تعداد گره یک فرش در واحد سطح، نکته مهمی که باید در اینجا به آن اشاره کرد، ارتباط بین تراکم گره فرش و سایر تراکم ­هایی است که در مورد یک فرش ماشینی، رایج بوده و در صنعت و یا بازار خرید و فروش آن به کار می­رود.

  73. سلام وقت بخیر فرش شاه نشین کاشان یکی از فرش های اصیل وبا کیفیت فوق العاده ای ایرانی است وبا شستشوی مکرر تغییر ابعادی نداده و حتی آبرفتگی­ در این فرش به وجود نمیاد، واقعا باکیفیت وعالیه

  74. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است قبلا خرید تک داشتم بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما اگر قیمتهاتون الان هم منصفانه باشد باعث افتخار است که همکاری کنم با شرکت شما.. بسیار عالی که واسطه ها حذف شدن.. امیدوارم همیشه در اوج بمانید

  75. سلام
    فرش­های با تراکم پودی بالاتر به فرش­های کم تراکم ترجیح داده می­شوند. فرش شاه نشین کاشان با مقاومت و عمر بالا یکی از بهترین مدل های فرش شمرده می شود که تراکم بالایی داشته و تمامی نکات یک فرش خوب در آن به خوبی رعایت شده و در طرح و نقش پر کار و فوق العاده است.

  76. یه فرش خاص برای مشتریان خاص…فقط خوش سلیقه ها می فهمند این فرش چیه…من مدل اولی رو خیلی دوست دارم دوتا ۱۲متری اینو میخوام…راهنمایی ام کنید

  77. سلام و درود این فرشها بسیار با کیفیت و بادوام هستند من برای مغازم به صورت عمده سفارش میدم و مشتری این سایت هستم ممنون از همکاری و هماهنگی های عوامل این مجموعه

  78. سلام و درود این فرشها بسیار با کیفیت و بادوام هستند من برای مغازم به صورت عمده سفارش میدم و مشتری این سایت هستم ممنون از همکاری و هماهنگی های عوامل این مجموعه

  79. سلام وقت بخیر
    یکی از فرش های اصیل که از ایام قدیم طرفداران زیادی داشته و کیفیت فوق العاده ای دارد فرش شاه نشین کاشان است از این سایت خریداری کردم نسبت به جنس و طرح فرش قیمت کاملا مقرون به صرفه ای دارد به شما پیشنهاد می دهم خریداری نمائید.

  80. سلام وقت بخیر
    فرش شاه نشین کاشان چند متری موجود است ؟؟من ی اتاق ۹متری دارم فرشی به این اندازه دارین ؟؟

  81. سلام روزخوش
    سایت شما عالی است. از شما فرش شاه نشین کاشان خریدم. از نظر زیبایی و جلوه ی خوبی که به منزلم داد واقعا راضی ام.

  82. سلام
    فروش فرش شاه نشین کاشان به صورت مستقیم از طریق سایت حاضر باعث شکسته شدن قیمت ها و کوتاه شدن دست دلالان از بازار فرش شده است.

  83. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی باشه

  84. سلا م احترام به شما
    چه خوب که دست واسطه ها و دلالان فرش رو کوتاه کردیدو فرش کاشان رو بی واسه و باقیمتی مناسب تر به دست مصرف کننده نهایی می رسونید.
    خدا قوت و کسب و کارتان پر رونق

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما