مرکز خرید فرش طرح شاه نشین

فرش طرح شاه نشین نوعی فرش بسیار مرغوب است که در مرکز تولید فرش طرح نشین تولید می شود و این فرش اکثرا به صورت 1000 شانه بافته می شود و تراکم آن بیشتر به صورت تراکم 3000 مشاهده می شود و نخ هایی که در بافت این نوع فرش مورد استفاده قرار می گیرند از نوع نخ خواب هستند و جنس آنها از اکریلیت درجه یک است و از ویژگی های مهم این فرش می توان به دست بافت بودن آن اشاره کرد و همچنین فرش های شاه نشین دارای تار و پود پنبه ای هستند.

مرکز خرید فرش طرح شاه نشین

رنگبندی فرش طرح شاه نشین

رنگبندی فرش طرح شاه نشین رنگبندی فرش طرح شاه نشین بسیار متفاوت می باشد و این فرش ها دارای ده مدل رنگ و طرح متنوع هستند اما برخی از رنگ ها عامه پسندتر از سایر رنگ ها هستند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند که در این بخش از مطلب به بررسی پرکاربردترین رنگ ها در فرش شاه نشین می پردازیم.

فرش طرح شاه نشین بافت کاشان بیشتر در رنگ های کرم و سرمه ای مشاهده می شود و در بافت این فرش بیشتر از رنگ کرم برای زمینه ی فرش و از رنگ آبی کاربنی و یا سرمه ای برای طرح های فرش استفاده می شود البته در بافت برخی دیگر از فرش های شاه نشین از رنگ سرمه ای به عنوان رنگ زمینه و از رنگ های کرم و سفید برای رنگ های طرح فرش استفاده می شود.

رنگ بندی متنوع در فرش شاه نشین به افراد اجازه می دهد که راحتتر انتخاب کنند و سریعتر به فرش مد نظر خود دست یابند و همچنین این گونه تنوع رنگ در فرش های شاه نشین این امکان را به خریدار می دهد که راحتتر و ساده تر فرش را با سایر وسایل منزل خود ست کند.

فرش های شاه نشین به علت داشتن بافت مرغوب و طراحی اصیل از طرفداران خاص و ویژه ای برخوردار هستند و همچنین این فرش ها دارای جلوه ی فوق العاده چشم نواز هستند و وجود آنها در خانه های اصیل ایرانی الزامی است.

سفارش فرش طرح شاه نشین درجه یک

سفارش فرش طرح شاه نشین درجه یک برای سفارش فرش طرح شاه نشین درجه یک و اطلاع از قیمت فرش شاه نشین به وب سایت شرکت تولید فرش شاه نشین مراجعه نمایید، گروه تولید فرش شاه نشین دارای بيش از نيم قرن تجربه در بافندگی انواع فرش های شاه نشین هستند و کليه فرش های تولید شده در این مرکز دارای تنوع رنگ و طرح هستند و پس از سفارش آنلاین فرش ها در اسرع وقت و با استفاده از بهترین روش های حمل و نقل کالا را به دست شما می رسانند و تمام فرش های موجود در این وب سایت به قیمت کارخانه ای به فروش می رسند.

7

  1. سلام خسته نباشید
    آیا با فروشگاه های زنجیره ای هم قرارداد جهت تامین کالا میبندین و امکان فراهم کردن تعداد عمده فرش برای کل سال را دارین؟
    خیلی از فروشگاه ها جنس رو به صورت امانی در اختیار ما میزارن و بعد از فروش تسویه میکنن.برای شما هم امکانش هست اینکارو کنین؟

  2. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین گرامی
    واقعا تنوع محصولات در این سایت خیلی بالا بوده وهمیشه شاهد بهترین ها از این سایت بوده ایم.
    کیفیت خیلی عالی بوده و قیمت هم خیلی مناسب بوده است. فقط مدت زمان ارسالی شون یکم طول کشید.

  3. سلام و درود. بنده فرش فروشی دارم اگر بخوام این نوع ف ش رو به صورت عمده خریداری کنم امکان داره پرداخت رو به صورت اقساطی انجام بدم /؟

  4. سلام برای سفارش فرش طرح شاه نشین درجه یک و اطلاع از قیمت فرش شاه نشین به وب سایت شرکت تولید فرش شاه نشین سر بزنم یا سایت شما جوابگو ست؟

  5. فرش به دستم رسید. در کل با توجه به قیمت و کیفیت میشه توصیه به خرید کرد.

  6. سلام … در دنیای کنونی استفاده از انرژی تجدید پذیر ملاک ارزیابی کیفیت فرش است و سازگاری آن با استاندارد های زیست محیطی است که تولید کننده محترم به خوبی این نیاز بازار را درک کرده است … الزامات اینچنین آنقدر مهم است که امروزه از ارکان پیشبرد فروش و ارائه چهره مسئولیت پذیر از تولید کننده شده و به تدریج مجموعه شرکت در بازار به عنوان یک سرمایه اجتماعی تلقی شده و همین کافی است که همواره مشتری در سخت ترین شرایط هم فعالیت ها و محصول شرکت در کانون توجه قرار بده. حفظ منابع برای آیندگان از اصولی است که این شرکت به آن متعهد است. برقرار باشید.

  7. سلام خسته نباشید
    فرش طرح شاه نشین بافت کاشان بیشتر در رنگ های کرم و سرمه ای مشاهده می شود و در بافت این فرش بیشتر از رنگ کرم برای زمینه ی فرش و از رنگ آبی کاربنی و یا سرمه ای برای طرح های فرش استفاده می شود البته در بافت برخی دیگر از فرش های شاه نشین از رنگ سرمه ای به عنوان رنگ زمینه و از رنگ های کرم و سفید برای رنگ های طرح فرش استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما