سفارش فرش 1200 شانه شاه نشین

یکی از آثار فاخر و یکتای ایرانی که در هیچ کجای دنیا نمی توان مانند آن را دید، فرش است که در همه خانه های ایرانی دیده شده و از زیبایی و کیفیت تمام برخوردار می باشد، با وجود فرش، تغییرات ظاهری ملموسی در فضای داخلی به وجود خواهد آمد، بخصوص اگر پای فرش 1200 شانه شاه نشین در میان باشد که حتما چنین نتیجه ای حاصل خواهد گردید.

اکنون می توانید به سفارش بهترین فرش شاه نشین پرداخته و از این محصول تماشایی بهره مند گردید.

سفارش فرش 1200 شانه شاه نشین

طرحهای مختلف فرش 1200 شانه شاه نشین

طرحهای مختلف فرش 1200 شانه شاه نشین یکی از اجزا ثابت و همیشگی در خانه های ایرانی، فرش است که دارای ظاهر بسیار دل انگیزی بوده و نتایج بصری فوق العاده ای را به وجود خواهد آورد، افزون بر این با وجود فرش می توان کف را پوشش داد و قدم هایی نرم و راحت برداشت؛ حال اگر بخواهیم به یکی از زیباترین انواع فرش ایرانی اشاره کنیم، می توان فرش 1200 شانه شاه نشین را نام برد، این فرش متعلق به شرکت فرش کاشان بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

شما با نگاه کردن به این فرش، همزمان طرحهای مختلفی را در آن خواهید دید که به طرزی حرفه ای و هنرمندانه در فرش اجرا شده و بر جذابیت ظاهری آن افزوده اند، فرش شاه نشین را می توان از فرش های دستباف گونه محسوب نمود که با دیدن آن، گویی فرش دستباف واقعی روبرویتان قرار گرفته و شاید اصلا متوجه ماشین بودن این فرش نشوید، همچنین در بیان مشخصات دیگری از آن می توان گفت این فرش فاخر در 8 رنگ زیبا خودنمایی کرده و از نخ صددرصد اکریلیک در بافت آن بهره برده اند.

ریزبافت بودن فرش و تراکم بالای آن نیز از دیگر امتیازات این فرش به شمار آمده و از پرزدهی در آن نیز اثری نخواهد بود، در مورد ابعاد آن هم می توان گفت فرش فوق در ابعاد 4 متری، 6 متری، 9 و 12 متری موجود می باشد.

قیمت فرش 1200 شانه شاه نشین اعلا

قیمت فرش 1200 شانه شاه نشین اعلا هر چقدر که تعداد شانه یک فرش بیشتر باشد، یعنی تراکم، نرمی، کیفیت و دوام آن هم به همان نسبت بالاتر خواهند بود، با این وجود می توان به این نتیجه رسید که قیمت فرش 1200 شانه شاه نشین اعلا در مقایسه با فرش های 500، 700 و 1000 شانه، بیشتر است.

البته برای کسانی که کیفیت فرش، بیش از همه برایشان مهم می باشد، قیمت، موضوع کم اهمیتی خواهد بود؛ حال اگر تصمیم به خرید فرش 1200 شانه گرفته اید، می توانید بهترین فرش شاه نشین را انتخاب کنید که هم از لحاظ کیفیت و ظاهر، مورد تایید بوده و هم از نظر قیمت، منصفانه به نظر می رسد.

8

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین گرامی سایت. محتوایی که منتشر کرده بودین مطلب رو به طور کامل میرسوند. فقط اینکه سوالی بنده دارم و ممنون میشم جواب بدین. اونم اینکه آیا امکان خرید عمده فرش به واسطه سایت شما وجود داره؟ و اینکه اگر در تعداد زیاد این محصول رو خریداری کنیم بر روی قیمت نهایی تاثیر میزاره؟ چرا که من قصد دارم این کالای با کیفیت را در تعداد زیاد برای عرضه در مغازه خودم از سایت شما بخرم. اگر این امکان هست اطلاع رسانی کنید. با تشکر

  2. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و ادمین گرامی
    من از این سایت عالی خرید کردم
    که بسیار هم راضی بودم این سایت یکی از بهترین تولید کنندگان ایران به حساب می آید.
    و شما می توانید با قیمت مناسب بهترین کیفیت را بخرین و از خرید تون لذت ببرین.
    تشکر ویژه از ادمین عزیز که همیشه پاسخگوی ما بوده است.

  3. خرید اینترنتی این فرش رو هم دارید؟ برای خرید باید از همین سایت اقدام کرد؟

  4. سلام وقت بخیر خسته نباشید برای اطلاع از جزییات بیشتر راجع به قیمت و سفارش فرش 1200 شانه شاه نشین به کجا باید مراجعه کنیم؟

  5. نسبت به قیمتش خیلی خوبه. نرم و ضخیمه و طراحی خوبی هم داره. من که راضیم.

  6. یکی از اجزا ثابت و همیشگی در خانه های ایرانی، فرش است که دارای ظاهر بسیار دل انگیزی بوده و نتایج بصری فوق العاده ای را به وجود خواهد آورد، افزون بر این با وجود فرش می توان کف را پوشش داد و قدم هایی نرم و راحت برداشت.

  7. فرش ها به دستم رسید ولی بسته بندی جالبی نداشت توقع داشتم باکیفیت تر باشه بسته بندیتون ولی خب کیفیت فرش هاتون خوب بود.

  8. سلام خسته نباشید
    یکی از اجزا ثابت و همیشگی در خانه های ایرانی، فرش است که دارای ظاهر بسیار دل انگیزی بوده و نتایج بصری فوق العاده ای را به وجود خواهد آورد، افزون بر این با وجود فرش می توان کف را پوشش داد و قدم هایی نرم و راحت برداشت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما