عرضه فرش 1200 شانه شاه نشین

فرش 1200 شانه شاه نشین یکی از جدید ترین مدل های فرش در بازار خرید و فروش فرش محسوب می‌ شود که در مدت زمانی کوتاه توانسته است جایگاهی ویژه به خود اختصاص دهد. محبوبیت فراوان این نوع فرش ها را هم می‌ توان در تراکم بالای آنها و هم در زیبایی منحصر به فردی که دارند، جستجو کرد. اگر شما هم جزء طرفداران این نوع فرش هستید و قصد خرید فرش 1200 شانه شاه نشین را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم این محصول را به طور مستقیم از مرکز فروش فرش شاه نشین ما با قیمتی مناسب و تنوعی بالا خریداری کنید.

عرضه فرش 1200 شانه شاه نشین

مدلهای مختلف فرش شاه نشین

مدلهای مختلف فرش شاه نشین فرش های شاه نشین از نظر مدل به انواع مختلفی تقسیم می‌ شوند که برخی از آنها در میان مردم و خریداران محبوب تر هستند. از جمله محبوب ترین مدل های فرش شاه نشین می توان به موارد زیر اشاره کرد.

فرش های شاه نشین سنتی از جمله محبوب ترین مدل های فرش می باشند که به علت سنتی بودن هیچگاه از مد نمی افتند و به فراوانی توسط مردم ایران مورد استفاده قرار می گیرند.

فرش های گل دار شاه نشین از جدید ترین مدل ها در این زمینه محسوب می‌ شوند که این فرش ها نیز به علت زیبایی خیره کننده ای که دارند، به میزان قابل توجهی در بازار به فروش می‌ رسند و طرفداران زیادی دارند.

قیمت فرش 1200 شانه شاه نشین

قیمت فرش 1200 شانه شاه نشین یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام خرید فرش ۱۲۰۰ شانه باید به آن توجه کافی داشته باشید، قیمت و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این نوع فرش ها می باشد. به نظر شما مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت فرش کدام ها هستند؟ در پاسخ به این سوال در ادامه مهمترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت فرش ها شاه نشین را برای شما بیان می کنیم.

عامل اول تاثیر گذار روی قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه شاه نشین، اندازه آن می باشد. در حالت کلی هر چه اندازه فرش و متراژ آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت. برای مثال قیمت انواع فرش ۳ در ۴ از قیمت انواع فرش ۲ در ۳ بالاتر است.

عامل دومی که به طور مستقیم می‌ تواند قیمت این محصولات را تحت تاثیر قرار دهد، تراکم آنها می باشد. معمولاً هرچه تراکم فرش بالاتر باشد، قیمت آنها نیز بالاتر خواهد رفت. برای مثال قیمت فرش ها با تراکم ۳۶۰۰ از قیمت فرش ها با تراکم ۱۲۰۰ بالاتر است.

اینها برخی از عوامل مهم تاثیر گذار روی قیمت فرش ۱۲۰۰ شاه نشین هستند که برای شما بیان کردیم، امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

5

  1. سلام تصمیم به خرید فرش از شما دارم اگر امکان دارد آدرس نمایندگی های فروش خود را به همراه قیمت محصول قرار دهید و لطفا بفرمایید برای ثبت سفارش عمده پر کردن فرم اطلاعات که در سایتتون قرار داره ضروری است یا می توانم از طریق سایر راه های ارتباطی با شما اقدام کنم؟

  2. با سلام و وقت بخیر به همگی
    فرش ایرانی بدلیل قدمت زیادی که در کشور ما دارد طرح ها و رنگهای زیبا و متنوعی دارد و البته انتخاب فرش مورد علاقه برای هر کس متفاوت است.

  3. سلام وقت بخیر واقعا ممنون از سایت خوب تون بخاطر تخفیف های خوبی که در نظر گرفتید و ارائه میدین. من خیلی راضی بودم از سایت تون و فرش 1200 شانه شاه نشین خریدم

  4. سلام… با توجه به داشتن عوامل تولید مناسب در کشورهای عربی منطقه لطفا بفرمایید چگونه به بازارها ی منطقه نفوذ کرده اید ؟ چون لازمه صادرات مستمر نوآوری در ابعد مختلف هست که در صورت برتری وارد کننده در عوامل ذکر شده بتونیم همچنان بازار رو در اختیار داشته باشیم و نقش رهبری رو ایفا کنیم در عین حال ..در دنیای کنونی دقت و رعایت الزامات و استانداردهای بسته بندی از ارکان بسیار حیاتی در کسب سهم بازار مناسب برای فرش صادراتی خواهد داشت. اولین باری که مشتری با بسته بندی نامناسب برخورد کنه با وجود کیفیت ممتاز بعیده که مجددا از این تولید کننده خریدی داشته باشه. ممنون

  5. سلام خسته نباشید
    فرش های شاه نشین سنتی از جمله محبوب ترین مدل های فرش می باشند که به علت سنتی بودن هیچگاه از مد نمی افتند و به فراوانی توسط مردم ایران مورد استفاده قرار می گیرند ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما